Unreal – Hvad kan det?

Filmskolen præsenterer et aftenoplæg om Unreal for alle interesserede.

Oplægget “Unreal - hvad kan det?" kommer til at beskrive, hvad en unreal engine kan som værktøj. I de senere år er virtual production og unreal engine nævnt i mange kontekster når der er tale om filmproduktion - vi taler om brugen som planlægningsværktøj i pre-produktion, til produktion og i postproduktionen, men hvad betyder dette egentlig? Og hvornår giver det mening at bruge unreal engine som et produktions værktøj?

Alt dette bliver dækket i aften oplægget, som har til formål at give dig en bedre teoretisk forståelse for unreal engine og dets brug så du i fremtiden bedre kan vurdere om det er et værktøj der giver mening at bruge til netop din produktion.

Prisen inkluderer noget koldt at drikke

Program:

Præsentation på 2 timer kl. 19-21, som gør dig klogere på, hvad man kan bruge unreal til

Til oplægget vil du få en bedre teoretisk viden om unreal engine, værktøjerne hertil og hvornår det giver mening at bruge dem.

Målgruppe:

Alle der har interesse for Virtual Production, Unreal Engine, og som gerne vil blive klogere på, hvad det kan, og hvornår man skal bruge det.

For yderligere information, kontakt

Mød