Impact Strategy Workshop

Efteruddannelse Web 1920x1080 13.png

Dyk ned i kunsten at bruge film som et kraftfuldt værktøj til kreativitet og indflydelse, når Den Danske Filmskole byder velkommen til Think-Film Impact Production! På denne eksklusive to-dages workshop vil du blive meget klogere på, hvordan du udnytter filmens iboende mulighed for at skabe meningsfuld, social forandring. Mød med brancheeksperter, udforsk innovative strategier og tag første skridt på din rejse mod at skabe positiv forandring gennem film.

Think-Film Impact Production er Europas førende impact-produktionsselskab, der opererer i det banebrydende krydsfelt mellem film og social forandring. Med omfattende erfaring på højeste niveau inden for jura, politik og film og med titler som Oscar- og BAFTA-vinderen "Navalny" (CNN Films/Warner Media), Emmy- og Peabody-vinderen "The Territory" (National Geographic) og Hollywood-filmen "Dark Waters" (Participant med Mark Ruffalo i hovedrollen), er Think-Film særligt i stand til at uddanne nye filmskabere i, hvordan de kan integrere strategisk indflydelse i deres projekter og skabe vedvarende forandring ved at tilføje konkret værdi gennem udvikling, produktion og distribution.

På denne to-dages interaktive workshop bliver deltagerne introduceret til Think-Films Impact Pyramid™-strategi, og de får mulighed for at bruge interaktive aktiviteter til at bringe teorien til live. Deltagerne får også mulighed for at anvende deres nye viden, mens de begynder at forberede deres egen impact-strategi.

Program:

Pre-workshop

Impact Masterclass (90 minutter med Q&A)

Introduktion til Impact Production for at få grundlæggende viden om impact, dens betydning og værdi gennem casestudier, der leveres virtuelt af Think-Film

Dag 1

Udvikling af din impact-vision

Den første del af workshoppen er dedikeret til, at deltagerne kan dykke ned i essensen af deres projekt og udvikle deres impact-vision, som så kan præsenteres på effektiv vis.

TFIP Impact Pyramid

Dagen fortsætter med en introduktion til den varemærkebeskyttede TFIP Impact Pyramid-ramme.

Middag
Præsentation

Deltagerne arbejder videre med deres impact-strategi under vejledning af Think-Film og præsenterer dem i et åbent forum, hvor der også bliver mulighed for at give og modtage feedback.

Dag 2

Udvidelse og kommunikation af din impact-vision

Deltagerne udvider og kommunikerer deres impact-vision ved at identificere og diskutere potentielle impact-partnere og udvikle impact-loglines til deres projekter.

Individuelle coaching-sessions

Efter pausen kan deltagerne deltage i individuelle coachingsessioner eller i små grupper for at få skræddersyet rådgivning. Workshoppen afsluttes med, at deltagerne reflekterer over, hvad de har lært, og deler handlingsorienterede skridt til at fremme deres projekter.

For yderligere spørgsmål, kontakt

Ene Rasmussen.jpeg
Ene Katrine RasmussenBranche- og efteruddannelseschef20 47 02 90ekr@filmskolen.dk

Mød